12 komentářů
  1. Konvicka uzasna, verim, ze caj z ni musi chutnat jeste o poznani lepe. U vas je hezka atmosfera, jednoduche a krasne. Libi se mi kombinace bile, dreva a zelene v podobe rostlin a vetvicek. Hezkou adv. nedeli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, moc děkuju i za konvičku :))) také přeji krásný advent!

      Vymazat
  2. Konvička je naprosto skvělá. Máš můj obdiv. Takovou krásu já bych nikdy neudělala ☺
    Příjemné adventní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuju, že ji považuješ za krásu :)))) To bych si netroufla říct, i když pro mě je pěkná :)) krásný adventní dny!

      Vymazat
  3. Ochchám a achchám si tady u těch fotek. Topka! Krásnou první adventní přeju...

    OdpovědětVymazat
  4. Pri každej fotke mi poskočilo srdce o niečo viac, proste krása! U nás tento rok bez vianočnej výzdoby (sviatky mimo ČR), tak o to viac si to užívam na obľúbených blogoch :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelné!Krásný adventní čas přeji .....V.

    OdpovědětVymazat
  6. Venčeky a svietnik Janka bombove a fotky ako inak tiež suuuper. Krásne adventné dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  7. Je u Vás veľmi krásne, drevo, biela, keramika a všetky doplnky vieš krásne zladiť Jani...Svietnik je super...a tie malé vrbové venčeky...krásny advent prajem...M.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc hezky je u vás! jemné, sváteční, elegantní dekorování! A ta konvička je kouzelná!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat